Każdy Produkt zakupiony w Sklepie może być reklamowany w przypadku stwierdzenia wad fizycznych lub niezgodności z zawartą umową sprzedaży.
Reklamacje należy zgłaszać drogą mailową pod adresem: kontakt@eduflex.pl, wypełniając formularz reklamacyjny udostępniony przez Sprzedawcę.
Najpóźniej następnego dnia roboczego Sprzedawca wskaże sposób odesłania reklamowanego Produktu.
Reklamowany Produkt należy odesłać wraz z pisemnym opisem wady lub formularzem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu na adres: Sklep Internetowy Eduflex.pl ul. Nad Drwiną 8B, 30-741 Kraków z dopiskiem: „Reklamacja e-sklep Eduflex.pl”. Koszt przesyłki ponosi Sprzedawca.
Informacja o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie przekazana Kupującemu w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki zawierającej reklamowany Produkt.
W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca:
odsyła naprawiony lub nowy Produkt, lub
jeśli wymiana Produktu jest niemożliwa (np. wyczerpanie zapasów magazynowych), zwraca kwotę zapłaconą za Produkt na konto Kupującego.
W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, Sprzedawca odsyła Produkt wraz z pisemną opinią dotyczącą niezasadności reklamacji. Koszt odesłania w takim przypadku ponosi Kupujący.
W razie stwierdzenia uszkodzenia Produktu podczas transportu, Kupujący zobowiązany jest sporządzić protokół szkody w obecności kuriera lub skorzystać z dostępnej opcji reklamacji w Paczkomacie/innym punkcie odbioru.
Zwroty
Sprzedawca nie przewiduje prawa odstąpienia od umowy ani zwrotu Produktów dla Kupujących będących podmiotami gospodarczymi lub placówkami edukacyjnymi, ponieważ regulamin dotyczy wyłącznie sprzedaży B2B/B2E.
Wszelkie zwroty lub reklamacje produktów w zakresie jakości lub niezgodności z umową realizowane są wyłącznie na zasadach określonych powyżej w części „Reklamacje”.