Search

Informacje o reklamacjach i zwrotach

Reklamacje

  1. Każdy Produkt zakupiony w Sklepie może być reklamowany w przypadku stwierdzenia wad fizycznych lub niezgodności z zawartą umową sprzedaży.
  2. Reklamacje należy zgłaszać drogą mailową pod adresem: kontakt@eduflex.pl, wypełniając formularz reklamacyjny udostępniony przez Sprzedawcę.
  3. Najpóźniej następnego dnia roboczego Sprzedawca wskaże sposób odesłania reklamowanego Produktu.
  4. Reklamowany Produkt należy odesłać wraz z pisemnym opisem wady lub formularzem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu na adres:
    Sklep Internetowy Eduflex.pl
    ul. Nad Drwiną 8B, 30-741 Kraków
    z dopiskiem: „Reklamacja e-sklep Eduflex.pl”.
    Koszt przesyłki ponosi Sprzedawca.
  5. Informacja o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie przekazana Kupującemu w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki zawierającej reklamowany Produkt.
  6. W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca:
    • odsyła naprawiony lub nowy Produkt, lub
    • jeśli wymiana Produktu jest niemożliwa (np. wyczerpanie zapasów magazynowych), zwraca kwotę zapłaconą za Produkt na konto Kupującego.
  7. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, Sprzedawca odsyła Produkt wraz z pisemną opinią dotyczącą niezasadności reklamacji. Koszt odesłania w takim przypadku ponosi Kupujący.
  8. W razie stwierdzenia uszkodzenia Produktu podczas transportu, Kupujący zobowiązany jest sporządzić protokół szkody w obecności kuriera lub skorzystać z dostępnej opcji reklamacji w Paczkomacie/innym punkcie odbioru.

Zwroty

  1. Sprzedawca nie przewiduje prawa odstąpienia od umowy ani zwrotu Produktów dla Kupujących będących podmiotami gospodarczymi lub placówkami edukacyjnymi, ponieważ regulamin dotyczy wyłącznie sprzedaży B2B/B2E.
  2. Wszelkie zwroty lub reklamacje produktów w zakresie jakości lub niezgodności z umową realizowane są wyłącznie na zasadach określonych powyżej w części „Reklamacje”.
Back to Top
Produkt został dodany do koszyka